poniedziałek, 1 lutego 2016

moon





69 komentarzy

  1. Piękne zdjęcia *-* Zakochałam się w nich.
    Fajne rzeczy z dresslink ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać księżyc. Bardzo podoba mi sie 1,2 i ostatnie zdjęcie :)
    anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! *.*
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia księżyca :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia księżyca są przepiękne, sama je robiłaś? :)
    PS: Linki znowu kliknięte, Astrall :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja nie kradnę zdjęć :D
      PS: Dziękuje :))

      Usuń
    2. No to w takim razie jestem zachwycona jeszcze bardziej :) Dobra robota, Astrall :)

      Usuń
    3. ja tez na początku myślałam ze z internetu. Brawo!/Karolina


      Dwie Perspektywy Blog [Klik]

      Usuń
    4. Moi najlepsi czytelnicy <3

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Nie sądziłam, że tak fajnie może wyglądać księżyc na fotografiach. Marzenie.
    Swoją drogą, czy tylko ja mam problem ze snem w czasie pełni?

    Pozdrawiam! i zapraszam na Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wtedy problemy i myślę że nie jesteśmy same :)
      Dziękuje :))

      Usuń
  7. Poklikałam w linki. Zdjęcia księżyca to jedne z najbardziej inspirujących dla mnie rzeczy, chociaż mimo wszystko widok na 'własne oczy' jest lepszy. ;) Jednak Twoje są naprawdę cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Też tak uważam, na żywo wszystko jest lepsze :)

      Usuń
  8. przepięknie Ci wyszły te zdjęcia;))
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Ja zawsze próbuję zrobić podobne zdjęcia, ale zawsze coś pójdzie nie tak.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Nie martw się, trening czyni mistrza :D

      Usuń
  11. O proszę, jakie ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kliknęłam w link i umarłam :c
    Piękne zdjęcia, księżyc jednak ma w sobie coś magicznego. Taki jak na 3 zdjęciu od dołu wygląda tak delikatnie i tajemniczo... ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś cudownego! Podziwiam, że udało Ci się zrobić takie zdjęcia... Ja miałam już tyle podejść do zrobienia podobnych, a każde zakończyły się porażką :D
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia piękne, zazdroszczę talentu fotograficznego! *_*
    Może obs za obs?
    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, księżyc wygląda na nich tak tajemniczo :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie ci wyszły zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale fragment o konkursie mogłaś sobie podarować. Mój blog to nie tablica ogłoszeń :*

      Usuń
  19. Na początku zupełne ominęłan tego posta bo wyglądał trochę jak jakieś zdjęcia z tumblea i prośba o linki. Jednak z komentarzy chyba wynika że ty robiłaś te zdjęcia. Jeśli tak to wielkie wow! i jeśli tak po raz drugi to jakim obiektywem robiłaś? *.*
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo mi miło!
      Co do odpowiedzi na pytanie - chyba Cie rozczaruje, ale zdjęcia były robione standardowym obiektywem aparatu Sony DSC-HX200V. Sam w sobie ma bardzo dużego (i w miarę dobrego jakościowo) zoom'a. I wiele pomocniczych trybów fotografowania na dużą odległość. Paręnaście wieczorów spędzonych w oknie z aparatem, ucząc się ręcznego ostrzenia i jakoś tak samo wyszło :)

      Usuń
  20. Dziękuje, również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. POKLIKAŁAM, A NADAL ŻYJĘ.
    PS chyba nie muszę Ci pisać, że cudowne zdjęcia, bo już 'kilka' osób mnie wyprzedziło XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia :) Ładny księżyc :)

    OdpowiedzUsuń
  23. PIĘKNE ZDJĘCIA
    ZAPRASZAM DO MNIE http://nietakbardzokolorowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia! Ja jeszcze nigdy nie zrobiłam żadnego zdjęcia, na którym księżyc przypominałby naprawdę księżyc. Zazwyczaj jest to po prostu biała plama albo kropka :D
    Robisz naprawdę piękne zdjęcia i aż muszę zaobserwować twojego bloga. Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się kolejny post z równie pięknymi zdjęciami, jakie są teraz. ♥

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony przez Ciebie komentarz.
Jest mi niezmiernie miło, ale nie przyjmuję nominacji do LBA.

© disorders
Maira Gall